neděle 27. května 2012

In Diablo Veritas

Jak všichni víme, patnáctého tohoto měsíce vyšlo Diablo 3. Většina ho má již zahraného, někteří již dokončují obtížnost Nightmare a jen hrstka vyvolených ho již odložila se slastným výrazem ve tváři na polici vedle ostatní klasiky žánru (taková je výhoda krabičkové verze). No a pak jsou tu tací, kteří osudného dne nestáli na ulici ve frontě na Diablo a mají kulový... Diablo je totiž všude vyprodáno!!


Ano jistě, dá se objednat z bezedné jámy, jež se zve digitální distribuce, leč já této formě prodeje neholduji, a určitě nejsem sám, komu by bylo líto dávat peníze za neviditelné soubory od pochybné služby, která tu s námi zítra už být nemusí. Další možnost je, a já o ní v bezesných nocích stále uvažuji, že si ji půjčím od kamaráda. Jenže, Diablo 3 má údajně prapodivný systém s ukládáním hráčem získaných zlaťáků na internet, takže bych navazoval na kamarádovu rozehranou hru a to mi přijde nefér vůči kamarádovi. To, že nejde single player spustit bez přihlášení na internet je průser obřích rozměrů. Ale něco takového se od firmy, jejíž peněžní příjem plyne z 99,9 procent z online hraní, dalo čekat. Dal se čekat podraz.

Nicméně, Diablo 3 se mi z dostupných videí maximálně líbí, takže i takový nesmysl, jako být online v době hraní hry, která by měla fungovat i offline - ale nefunguje -, mě nezastaví, abych si hru začínající na velké D pořídil. Už mám vše připraveno. Obývací pokoj je upraven do Diablo stylu - lebky a herní monstra obsadily nejsnáze viditelná místa, zeď je posázená pavučinami, které jsem posbíral ve sklepě, u věže je dostatek deathmetalových CD a Depeche Mode Ultra (můj původní soundtrack k Diablu I) k tomu. Teď si tedy ještě pár dnů počkat, než se originálka zase objeví v herních obchodech. A možná si stoupnu i do té fronty, aby ji náhodou zase nevyprodali...

zeal

0 komentářů:

Okomentovat