středa 6. února 2013
Gamedesign: Generátor explozí
O designování her se tu už několikrát objevil nějaký ten článeček. Tentokrát nebudu tolik zatěžovat čtenářovy oči a jen v krátkosti upozorním kolegy vývojáře na... už to víte... generátor explozí. Jeho autorem je Sascha Willems a stáhnout se dá odsud. Takový prográmek rozhodně dokáže ušetřit čas a výsledek je poměrně ucházející - ovlivnit můžete několik proměnných a velikostně můžete vygenerovat texturu až o velikosti 4 tisíce pixelů. Generátorů je ale víc, a třeba ten od Cliffa Harrise je sice z roku 2002, ale neřekli byste to do něj, protože výsledek je vážně parádní. Fajn je, že použití těchto výbuchů ve vaší hře je zcela zdarma.
zeal
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat