sobota 16. února 2013

Poslední Level, SCORE a hry

Nikde na českém webu se nevěnuje ždibec pozornosti herním časopisům, takže to napravím. Únorová čísla obou časopisů jsou na stáncích už nějaký ten týden, ale to nevadí. Důležité je, že tam stále jsou, protože se snižující prodejností tam za měsíc, či dva, už být nemusí. Tudíž využiji příležitosti, ještě když to jde, a zmíním tu, co tyto časopisy v únoru nabízejí a zda se vyplatí je zakoupit, ať už kvůli obsahu (avizovaném na obálce), či originálce, kterou se hodí mít i v tom nejšpinavějším pirátském doupěti.

Level

Level se prodává za "super" cenu 200 korun, stejně jako jeho konkurent. Ale pořád lepší cena, než za jakou se prodával ještě nedávno, čiže 260 Kč. Co z obálky nejde tak úplně poznat, Level je velmi tenký časopis. Podle hmatu bych tipoval, že má nanejvýš 2/3 šířky SCORE, což ale neznamená, že počet stránek je na tom stejně. Jeho papír je tenčí než u SCORE. To jsem podle hmatu nepoznal, ale z minulosti časopisu je myslím všeobecně známé, že Level minimálně v posledních pěti letech nenabízí obsah na kvalitním papíře. Můj dojem z obálky je celkem pozitivní. Vesmírná hra a kolem cákance krve, to je něco, co oslovuje mé hráčské pudy. Pokud mám obálku trošku zkritizovat, tak písmo, které se nevešlo do krvavých cákanců, není moc čitelné - ale možná je to dobře, protože ani velký test gamepadů, ani rekordmani herní říše mě moc neláká číst, a při pohledu na seznam spíše nezajímavých zrecenzovaných her se u mě dostavuje potřeba spálit zavřít peněženku.

Exkluzivní recenze Dead Space 3 na mě dojem neudělala. A co plná hra? Splinter Cell: Chaos Theory jsem hrál hodně dávno na PS2, cirka v roce 2005.

Upřímně, nic na obálce mě nepřesvědčilo, abych si časopis koupil. Měl jsem v oblibě před-předminulou redakci, takže bych si tohle číslo Levelu koupil asi jen v případě, že by se do redakce vrátil Draken. Nebo kdyby byl k časopisu přiložený plakát o velikosti A1 se stejným motivem, jako je na obálce.

SCORE

Také SCORE má v levém horním rohu slůvko, které by zřejmě přesvědčilo slabého jedince časopis zakoupit, aniž by měl tušení, co kupuje. Bomba. U ní to ale nekončí. SCORE má i nejlepší téma a ještě donedávna měla i nejlepší recenze. Hlavním tahákem je Bioshock Infinite a ten mě, přiznám se, dost zajímá. Jen kvůli článku o něm si časopis kupovat nebudu, ale jako hlavní lákadlo funguje na výbornou. Z výčtu recenzí mě nic nezaujalo. Preview, až na Dark Souls 2, jakbysmetl. Best of 2012 je nějaké podezřelé, bych řekl. Indie hry mě zajímají asi poslední rok, takže se mi SCORE docela trefilo do zájmů. Chybí ale skutečně zajímavý obsah, či něco úžasného...

A tím úžasným mohla být originálka Deus Ex: Human Revolution, jen kdybych ji už nehrál na PS3.

Á propos, podle levého dolního rohu je SCORE už ve 20. ročníku. Docela dobré na to, že časopis začal vycházet v roce 1994.


zeal

0 komentářů:

Okomentovat