pátek 1. března 2013

Jak šel čas s panákem

Každá úspěšná third person hra si dala velikou práci se vzhledem hráčem ovládané postavy. Kláru jsme ihned poznali podle trička divné barvy a velmi, velmi, velmi nerovného povrchu, který nedal spát mnoha čtenářům herních časopisů, a dále podle opálené pokožky, charismatického kukuče, dvou pistolí na bocích, dlouhých noh a jednoho dlouhého copu. Jenže Klárka je společným dílem větší skupinky lidí, kteří navíc věděli, jak to udělat, aby se líbila. V mém případě se na postavu nemůže vydat toliko energie, totiž ještě mám před sebou celou hru a jaksi strávit hodně hodin s pipláním druhého Nathana Drakea prostě není reálné, a navíc na to zatím nejsou schopnosti.

Musí tak stačit alespoň vcelku přijatelná postavička, a takovou, si myslím, jsem také spáchal. Panák ve verzi 4 je už dostatečně kvalitní alespoň pro účel neodradit hráče ihned po odpalu hry na jeho monitoru. Zatím nemá jméno. Bude ho mít, jako ho mají všichni hlavní hrdinové videoher. Jestli půjde o Johna nebo Jacksona, ještě nevím, ale i takový Jeník myslím není úplně odepsaná možnost. Pomůže mi s tím někdo v komentářích? Jinak k obrázku asi nemusím nic dalšího dodávat. Zleva to začalo a vpravo je hlavní hrdina, zatím bez tváře, a vlasů, ale s tím se ještě něco udělá.


zeal

2 komentáře:

  1. Co takhle vyrobit z toho něco na způsob Another Worldu? Nějáké ty polygony táhnoucí se do nedozírných dálav a hvězdné nebe. Bylo-li by libo atmosféru? Takhle spartánsky to nemůže vypadat úplně hnusně, Klára z hrobu už ano :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, dělat na něčem jako Another World či Flashback by bylo super. A možná se nakonec do toho pustím, taky proto, že bezhlavých stříleček je víc než dost a atmosferických věcí sázejících na příběh, než na počet ustřelených hlav, je velký nedostatek. A tuším, že to bude nakonec i větší zábava dělat, než další čistě střílečkový klon.

    OdpovědětVymazat