pondělí 18. března 2013

Republic Heroes, jeden z důvodů proč nezahazovat PSP

Kvalitní Star Wars hra do kapsy je dobrý důvod, proč nezahazovat PSPčko. Řeč je o hře Republic Heroes, kterou jsem objevil teprve až teď. A je ještě další hafo důvodů, proč se nezbavovat PSP:

Např. nejlepší handheld strategie Warhammer 40 000, port LittleBigPlanet, LocoRoco s nejlepším soundtrackem na handheldech, Patapon, prequel k Silent Hillu (!), Shattered Memories, dvě Metal Gear Solid hry a dvě Metal Gear Solid karetní hry, špičkový Burnout: Legends, úchvatné God of War hry, Killzone Liberation, GTAčko dokonce v několika verzích, nespočet bojovek včetně nesmrtelné klasiky Mortal Kombat, velký počet RPG her, Valkyria Chronicles 2 a 3, Jeanne d'Arc, Modnation Racers. A mohl bych pokračovat.


Her na PSP je tolik, že je takřka nemožné zahrát je všechny, tedy ty, co se povedly, a následně zahodit PSP s hláškou: "Už jsem všechny dobré hry na PSP dohrál a teď mi může herní démon vlézt na záda". Pořád je co objevovat, lovit ve spoustě žánrů. Nejeden majitel PSP se ocitl v situaci, kdy si musel sám sobě do zrcadla říct: "Jak jsem si jen mohl myslet, že jsem na PSP už všechno důležité dohrál?". Třeba teď se mi stalo něco takového, když jsem objevil Republic Heroes.

Jedná se o hru ze světa Star Wars a konkrétněji Clone Wars, kterýžto seriál jsem sledoval a ještě občas na něj kouknu. O seriálu až někdy příště, teď bych mohl utrousit z časových důvodů jen zkráceně: "tak tenhle seriál má asi všechno", ale tím bych jen čtenáře zmátl, čiže to ignorujte. A teď ke hře: najdete jen málo rozdílů mezi hrou a seriálem, mezi nimiž je třeba jiné rozlišení obrazu. Jinak je hra velmi pěknou adaptací televizních Clone Wars a svým stylem ze všeho nejvíce připomíná Lego hry, samozřejmě bez všudepřítomných otravných dílků lega. Jde o skákačku s puzzle prvky, především se ale dostává ke slovu šerm se světelným mečem. Postavy namlouvají původní herci Hvězdných válek a filmečky mají tutéž kvalitu jako seriál, což obzvláště pro fandy je už tahle skutečnost tím rozhodujícím, proč sáhnout po Republic Heroes.

Já na ni sáhl a zjistil jsem, že je to prima odreagovávačka. Bezvadně padne do ruky oproti jiným Star Wars hrám. Vypadá a zní jako zmiňovaný seriál. Hraje se příjemně, takže netřeba chtít cokoli víc.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat