úterý 7. května 2013

Fandím Levelu


Já a herní časopisy by vydalo na celou knihu. Stručně napsáno: jsem opravdový fanoušek, který těmto časopisům vždy fandil. I dnes mám pro ně slabost, i když si je třeba už pravidelně nekupuji - převážně kvůli jejich sprosté ceně. 

Level byl prodaný a teď se má vrátit pod Drakenovým vedením. Bude časopis jiný? Ve smyslu jestli bude nabízet to stejné, čili DVD a tenký časák za 200 Kč. Doufám, že ne, a také doufám v jakýsi důkaz toho, že takto vysokou cenu a tenkost časopisu skutečně orchestroval vydavatel, Burda, a ne redakce. Co bych si já přál: 1. aby cena spadla na polovinu 2. aby se zlepšil papír - aby se nemohl lehce zmačkat 3. aby zbytečné DVD úplně zmizelo 4. aby se vrátili (?) kvalitní redaktoři 5. aby měl časopis zajímavý obsah 6. aby se dal číst

Možná to vypadá, že toho chci mnoho, možná je splnění všech těchto bodů nereálné - možná to chce na vyšperkování nějaký čas -, každopádně jen za těchto podmínek bych byl ochoten si Level dokonce (!) předplatit. 

V tuto chvíli mě pekelně zajímá, co s Levelem chce Draken provést. Jaký je jeho plán? Snad neskončí jen u toho plánu, jako Excalibur, a překvapí nás všechny. Jestli se ze mě stane čtenář Levelu, o tom rozhodne to, jakou vizi nám Draken představí už v prvním čísle nového Levelu. Do té chvíle to bude velmi napínavé!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat