středa 1. července 2015

Terrible Dungeon, část 3

Je to zajímavé, kolik se toho dá stihnout za půl hodiny v Unity. Doplnil jsem ovládání myší. Přidal jsem funkční tlačítka pro zvětšení, a zmenšení, mapy (bílých cihliček). V dalším updatu by se tak mohlo dít zcela automaticky, podle cihličky nejvzdálenější od středu mapy. Pokud se mapa nevejde na obrazovku celá, odteď se dá klávesnicí pohybovat s kamerou. V jednom z příštích updatů by mohla kamera sama od sebe reagovat na pohyb kurzoru myši a program by sám od sebe, s oku příjemným zpožděním, přizpůsobil pozici kamery místu, kde by právě byl kurzor. Připravil jsem si dvě ikonky dveří, jednu bez klíčové dírky, druhou s. V příštím updatu bych mohl stihnout rozmisťování dveří po mapě a jejich uložení do SAVE souboru.

Nevím, zda to bude fungovat, ale celá hra odteď bude mít černobílý nádech. Barva se bude ve hře objevovat jen sporadicky. Docela uvažuji o generátoru monster, ke kterému by ale designer neměl přístup. Program by rozhodl vše po každém zahájení hry. Nahodilost by se týkala jejich vzhledu, síly, obrany, počtu, životů a rozmístění na mapě. V editoru mapy by se navolilo jediné číslo: nebezpečí. Čím větší číslo, tím větší síla a četnost monster. Podobně by mohlo fungovat rozmístění tajných tlačítek, pastí, truhliček a věcí poházených ledabyle po podzemí. No nakonec ani nebude jiná možnost, pokud chci dungeon dokončit co nejdříve. Možná i pod 24 hodin celkového stráveného času s tvorbou.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat