středa 15. července 2015

Terrible Dungeon, část 6

Pohyb po čtverečkovém dungeonu je stoprocentně funkční. Jeho chodby jdou editovat, ehm, v reálném čase (přepnutí do editoru a zpět je přes klávesu Tab) a vypadá to, že jediný problém je v občasných grafických artefaktech, které se objeví ze zatím neznámého důvodu jako malá čárečka na textuře.

V části uživatelského interface jsem narychlo vyrobil obrázek symbolizující postavu a k ní stav její životní energie a "magenergie". Zdá se mi, jak je to teď po obou stranách, že jsou trošku až daleko moc od sebe a přemýšlím, že je hodím všechny na jednu stranu. Ruce budou mít svoje vlastní ikonky jen v případě, pokud se rozhodnu pro souboje v realtime, oproti tahovým soubojům.

Teď to vypadá takhle:


V dalším updatu bude třeba lépe nastavit kameru a pozorovací úhel, aby bylo u zdi vidět, co je na zemi, tedy aby se tam dalo něco sebrat.

Ukázka světelných "efektů":


zeal

0 komentářů:

Okomentovat