pátek 24. července 2015

Srdce dungeonu

Seriál o tvorbě dungeonu bude po mojí kratičké dovolené pokračovat a myslím, že další díly překvapí i ty největší pochybovače. Zaprvé tím, že jsem se v tvorbě posunul už podstatně dál, a to aniž bych tento posun písemně zaznamenal zde na blogu, za další je to ambicióznost projektu. Rád bych udělal dungeon, který je zábavný, a třeba i za tu cenu, že nebude pěkný na pohled. Chci tam co nejvíce věcí, které ještě v dungeonu nikdy nebyly, a tedy jak v žánru, tak ani v žaláři, kterým bude skupinka pochodovat, v nejčastějším případě na smrt. No a nechci se zbavit nápadu, že ho udělám celý černobílý, což pak za mě udělá na konci příslušný "post processing" filtr. No a když se mi to nebude líbit, tak kliknu a efekt půjde pryč. Každopádně, jako myšlenka se mi to pozdává, vytvořit atmosféru děsu jen několikami desítek odstínů šedi.

Ještě nevím, zda chci udělat středověký dungeon, ale taky bych nechtěl zcela zadupat, co už se v žánru stalo standardem. Například Wizardry si pohrávalo se skifi, ale pořád jste měli při jeho hraní pocit, že vám středověk funí na záda. Tak něco takového, ale co tu ještě nebylo, bych rád vtlouk do toho svého dungeonu. Za pár týdnů bych to chtěl mít hotové, tudíž to nebude taková pecka jako Grimoire, ALE bude to můj dungeon, a tím pádem si budu moci odškrtnout rest, který jsem si chtěl jednou splnit. Aby se ze mě stal šílenec pracující na dungeonu sedmnáct let, taková představa mě teda vůbec neláká. Ani bych neměl důvod, dělat na něm tak dlouho. Grimoire totiž vypadá nádherně. Terrible dungeon bude vyvolávat hrůzu. Nebo v to alespoň doufám.


Hlavní misí skupinky dobrodruhů bude najít v žaláři černé srdce. Ještě předtím ale bude třeba najít zbraň, se kterou bude možné toto srdce propíchnout. Nic složitého na pohled, avšak po chvilce hraní, kdy přituhne v místnosti nejen každého RPG pozitivního srdcaře, zjistíte, že Terriblé dungeon není nic pro suchary obvykle hrající s prstem v nose. Terrible dungeon bude zabíjet postavy možná častěji než démoni v Dark Souls hrách. Nebo bych si to aspoň přál, aby to později, až bude hratelná verze, moje hra uměla. V této chvíli ještě nemůžu psát o konkrétních hrůzách, které na hráče čekají, ale doufejme, že to bude již brzy, kdy bude možné hru otestovat a popsat, co na vás může ze stínu vyskočit. 

Zatím stay tuned a již brzy se těším s dalším updatem okolo tohoto vzrušujícího herního projektu. 

zeal

0 komentářů:

Okomentovat