sobota 7. srpna 2010

Asi dám Bioshock

Už dřív, tak před rokem, možná rokem a půl, jsem testoval Bioshock na PCčku, ale po pár chvílích jsem došel k nevyhnutelnému závěru, že to moje PC prostě nemůže rozchodit v takové kvalitě, v jaké bych si přál. Tak jsem vyčkával a nakonec jsem ho dostal pod vánoční stromek ve verzi pro konzole. Dnes už sice mám grafárnu, která by hru rozjela v lepších detailech, jenže "who cares now", konzolovky bývají stejně lepší.
Na co se těším, na prozkoumávání (a prý obřího) podvodního města Rapture, které ukrývá nejedno nebezpečí. Originální prostředí, neopakovatelnou atmosféru a kvalitu, za jejíž důvěryhodnost ručí svojí hlavou ten opěvovaný Ken Levine. A je to taky přesně ta hra, do které se chci co nejdřív ponořit a ve volných chvílích zjistit, co na ní je tak skvělého, že se o ní ještě dneska mluví. Půjde o něco jako je System Shock, který jsem hltal ze stránek časopisu Score? (který mimochodem přestávám kupovat - pryč se super nudným a naprosto nečitelným časopisem: phook ya!)

Potápěč-robot Big daddy? Zmutovaná holčička, která ho ovládá? Prostředí, které jako kdyby vypadlo z Myst-like her a v podstatě survival horrorové prostředí? To si nechám líbit.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat