sobota 21. srpna 2010

Kane a Lynch 2: dementní AI

Byly doby, a možná se pletu, kdy se za špatnou AI dávalo horší hodnocení. Co ale ukazuje Kane and Lynch 2 je naprostá tragédie. Zatím jsem nezjistil, jestli to takhle dělá i na tu nejtěžší úroveň obtížnosti, mám však podezření, že tam dojde jen k rychlejšímu odčerpání energie a ne tedy k rapidnímu zlepšení umělé inteligence.

Umělá demence u Kane and Lynch 2 je natolik výrazná, že bych ji čekal avizovanou na obalu hry. Ale kde nic tu nic.
 
Je výrazná, ale poznáte ji jen když uděláte následující - jinak to nepoznáte, tupani kempují a v takových případech se umělá demence poznat nedá.

Často ve hře přeběhnu za nepřátelskou linii a tupanům nedojde, že na ně jdu zezadu. To je chvíle, kdy se ukáže brokovnice jako nejlepší zbraň ve hře, protože přesný zásah do zátylku a tupec padá k zemi. Vyřídit tak čtyři poměrně rychle není žádný problém. Dost často se stává, že tupan mi vběhne do rány, prostě si řekne, že tupanů je víc než málo, tak za občasného vypálení z uziny mi běží naproti, případně běží někam jinam, ale ne za účelem využití nějakého toho úkrytu. Podobné chování nepřátel jsem viděl naposledy v Painkillerovi.

Takže ne, nedivím se vůbec slabým hodnocením Kanea a Lynche 2, který v demu na konzolích solidně zaválel, ale v plné verzi se ukázala jeho maximální tupost. Programátora AI by měla Square Enix solidně nakopat do pozadí.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat