čtvrtek 19. srpna 2010

Můj blog je větší než ten tvůj

Jelikož se sebevědomým krokem blíží dvoustý příspěvek na Casual Core, napadlo mě, že bych lehce zabilancoval a probral následující. Víceméně mám z článků radost, vůbec z psaní mi neustále tlučou endorfiny na dveře a ptají se po mně. Takže po téhle stránce je to stále hodně fajn. Mám nápady na tolik článků, že by se nevešly dokonce ani na Hrej!. A tam hraje roli samozřejmě také čas, a to je důvod, proč se to tak vleče... teď přibývají články spíš tak jednou za týden.

Za špatné články se omlouvám kardiakům.

A teď to zajímavé. Vcelku mě zajímá, co je vlastně ten obsah, kvůli kterému si to tady někdo (?) čte. V čem bych měl pokračovat, v čem ne, na co navázat, co naopak nechat zbičovat a pověsit za... vy víte za co. Taky mě zajímá, co za čtenáře mám. Jste geekové, nadšenci, kolegové blogeři nebo jen náhodní kolemjdoucí (kdyžtak upřesněte)? Máte raději moje články na KK - Kultura Kriplů - nebo preferujete volnější styl tady na Casual Core? Nelíbí se vám něco? Strčte si to... co to povídám, napište mi to do komentářů. Za všechny podmětné komentáře budu jen rád.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat