pondělí 22. dubna 2013

Co bych změnil na Databazi her

Tohle nebude článek o tom, jak stránku Databaze-her vylepšit. Je určitě skvělá taková, jaká je. Je skvělá, ale do mého vkusu by se stránka trefila více, kdyby:

- podporovala konzolové hry

Označuje se za "domov hráčů počítačových her", ale bohužel v něm, v tomto "domově", můžou přebývat jen tací, kdo nevlastní konzoli. Anebo ti, kdo konzoli mají, ale nehrají na ní.

- na ní existoval seznam veškerých her

Často, když se tam objevím, zadám do vyhledávače název, který mi Databaze nenajde. Proč to? Přijde mi dost blbé, ehm, složité, vyplňovat dlouhý formulář s popisem, daty a názvy firem, jen abych si "zakomentil u své oblíbené kalby". To je zkrátka nad moje síly, pokud chci takto "komentit" u pěti her, o kterých Databaze ni neviděla, ni neslyšela.

- na ní existovala možnost vypnutí hodnocení vlastních komentářů ostatními uživateli

Komentář hry. Jednoduchá věc, jen ne na Databazi her. Co jsem tak koukal na hodnocení různých příspěvků, tak nerozumím, co se na těchto příspěvcích hodnotí. Proč je jeden špatný a druhý chápán jako dobrý? Proč jeden chválí Half-Life ve dvou větách a má plus dvacet a druhý ho zajímavě kritizuje ve velkoplošném článku a má mínus deset? Chci jen napsat ve dvou či třech větách svůj soukromý názor na hru. Nejsem zvědavý, jaký na můj komentář mají názor ostatní uživatelé, nebo jaké vzrušení můj komentář vyvolal, dojde-li to až takhle daleko. Na to může v krajních případech, posloužit diskuse.

Dále nevím, a asi by to takhle v základu bylo zatím všechno. Tohle je to nejdůležitější, proč se na Databazi her už nějaký ten čas nevyskytuji, a co by mě asi přimělo se na ní vrátit, kdyby byly tyto návrhy implementovány.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat