pátek 17. července 2009

Casual Upgrade?

Takhle jsem přemýšlel, jak vizuelně zvelebilt Casual Core a pak si říkám, že by nebylo od věci udělat něco s "tím nahoře". S úpravami bych ale mohl jít ještě dál, od přidání twitteru (o tom vážně pouvažuju), flickeru a facebooků, až po nahrazení toho stávajícího zcela novým templatem. Nevím, jestli na to v třiceti pěti stupňovém parnu najdu dostatek energie, už přidávání jednoho článku za pár dní ze mě vždy vysaje poslední zbytky sil. :) Ne, to kecám, psaní mi naopak na energii pokaždé dodá. A důvod změny? Krom toho, že design je už lehce okoukaný (aby po šesti měsících nebyl), a že se až nebezpečně podobá tomu, na kterém má postavený blog kolega kripl Redsnake, přiznám se, že osobně se mi nikdy nelíbila ta zeleň okolo loga. Takže první krok je zjevný, pryč se zelenou okolo loga! :)

No, jisté designové změny určitě nebudou vše, co CC (nezaměňovat s CeCe) v blízké budoucnosti potká. Rovněž jsem přemýšlel nad změnami obsahovými. Nebudu tajnůstkář a přímo z plných plic... ehm, naplno napíšu, že se mi líbí Overwatchův blog, líbí se mi, jak je stránka zaplněná velkými obrázky a taky to, že články jdou přímo na věc, žádné mazlení s textem, či grafomanské orgie, hnedka pěkně k tomu důležitému. Možná se inspiruju a, kdoví, třeba mi velké obrázky přitáhnou víc čtenářů. :) O čem ale seriózně popřemýšlím, tak to jsou komentáře k aktuálním novinkám na herní scéně, což je určitě něco, o čem by mě mohlo bavit psát.

A abych nezapomněl, vždy mě samozřejmě ohromně potěší, když můj článek inspiruje druhé ke hraní. To je pro mě myslím ta největší odměna, jaké se mi může dostat. :) Vždyť to je přesně to, proč jsem kdysi tak hltal herní časopisy. Být inspirován, stržen, do jámy herní vhozen... :)

Ze Score twitteru:

zeal

2 komentáře:

  1. No nevím jestli chodí čtenáři na blogy kvůli velikosti obrázků, ale budiž :). Každopádně díky za pochvalu a držím palce do přeměny blogu, těším se!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo taky díky, ještě plánuju poštelovat logo a prozatimní "nový" design blogu je hotov. Jinak budu průběžně házet okem po jiných templatech a kdoví, třeba se najde nějaký použitelný. Velké obrázky mi tady, jak jsem zjistil nepůjdou, no, o důvod víc, vyměnit template. :)

    OdpovědětVymazat