pátek 3. července 2009

Něco pro vašeho MP3 mana

Poté, co mi před několika týdny shořel zdroj, jsem si říkal, že bych asi občas měl sem tam věnovat trochu času na úklid počítače. Nikdy předtím jsem ho neuklízel a ani jsem popravdě netušil, že se to má dělat. "Alespoň jednou za půl roku je potřeba vymést vytvořené pavučinky z vnitřku počítače", říká mi opravář. Ano, jinak hrozí, že se něco stane... něco zlého. Jednou mi odešla grafika, byla to ještě Radeonka 9800 a já si říkal, že už přišel její čas, jenže ona za to ve skutečnosti mohla moje nevědomost. A taky lenost, jelikož na první pohled bylo jasný, že ty pavučiny tam uvnitř potřebují vymést. Stejně tak jsem snad nikdy nedefragmentoval disk. Pak se divím, proč mi najednou ten počítač jede pomaleji a pomaleji.

Ale abych šel přímo k věci. Při dnešním úklidu jsem našel na disku pár svých starších výtvorů v MP3, a říkal jsem, že by nebylo špatný, když začínají ty prázdniny, dát sem odkaz na jeden z nich. Je to čtyři roky stará skladba a složil jsem si ji jen tak pro radost (což ostatně jsou asi všechny). :) Nějaké plány hudebně prorazit nemám, nicméně rád bych někdy v budoucnu skládal soundtracky ke hrám. Každý o něčem sníme, takže už to nebudu dál zdržovat. ;)

Stahujte odtud: http://www.megaupload.com/?d=8794I2D4

0 komentářů:

Okomentovat