pátek 7. ledna 2011

Co s Levelem?

Baf! Nelekejte se, název článku jsem zvolil takový, aby přitáhl co nejvíc čtenářů a zároveň jim nepodal žádné určité stanovisko, a to zcela schválně, ač to s pointou následujícího sdělení nemá mnoho společného. Třeba na článek nazvaný "Level smrdí!" by jich, čtenářů, přišlo mnohem víc (holt ti dnešní čtenáři), ale to už by byla kontraverze velká jako masomlýnek a ještě bych si tím vykopal hrob, do kterého by mě chtěl zakopat současný šéfredaktor... eh... Michal Křivský? Teď vážně nevím, ale myslím, že tak se jmenuje současný šéf Levelu... pokud ne, omlouvám se tomu, kdo je zrovinka u kormidla.

A ten Level. Ten mě teď zas přinutil něco o něm, vlastně o tom, napsat, a není to píárko (to už jsem jednou psal a nic jsem za něj nedostal). Hleďte na titulní stránku dvoustýho Levelu!

Júúú, to je prostě keeewwwwl! Že jo?! Nebo snad... ?

O obálce dvoustého Levelu můžeme buďto pronést "Prostě pecková obálka!" a už se tím dál nezabývat nebo (!) zapnout mozkové pohony a trošku nad tím pouvažovat. Proč Doom? Proč zrovna tohle, když Call of Duty: Black Ops by jako nejprodávanější hra této doby obstála víc. Proč tam dávat mrchu ze hry, na kterou si dnes řada čtenářů Levelu ani nevzpomene, bo je tolik zábavnějších her než dnes už zastaralý (přesto stále hratelný, ale však víte) Doom. No ale jo, Doom je legenda a dvousté vydání si zasluhuje speciální obálku, se speciálním monstrem, proč jen ten Doom a ne třeba... něco z poslední dekády? Proč ne Sackboy?! Mám takové podezření, že tady se snaží Level hrát na nostalgickou notu (však ani u dalších dvou obálek to není jiné - Deus Ex a Lara Croft). Že by volali po čtenářích, kteří Level kupovali dřív?

Hmm. Počet výtisků Levelu je v této chvíli prý už tak nízký, že je na pořadu dne bavit se o tom, co udělá ten Level zábavnějším místem pro život, a ne jak ten Level stabilizovat. Hlasuju pro zrušení přílohy a návratu Lachtana, aby se jal kormidla potápějící se lodi a alespoň ukormidloval potápějící se loď (věřte mi, nepíše se mi takové označení nějak po chuti), aby bylo pár posledních ročníků (přeji jich Levelu co nejvíc, klidně dalších patnáct, kdyby to šlo) co nejpohodovějších a ... vidíte, co mi ta obálka dělá. Ááááááá!

zeal

7 komentářů:

  1. To je fakt obalka novyho Levelu? Ja prvne myslel, ze je to nejaky stary cislo raz dva tri. Nevim, me se to nelibi. Mozna jsem neco zaspal, ale v posledni dobe jsem si nevsiml niceho, co by melo spolecneho s doomem a stalo zato to dat na obalku. Ze by Doom4? Ale fakt nevim.
    Kazdopadne ta obalka vypada strasne. Design a grafiku Levelu jsem vzdy kritizoval nejvic ze vseho, ale k nicemu to moc nebylo. Na tyhle obalce je jasne videt, jak moc "mimo" Level uz v dnesni dobe je. Fakt nemam nic proti praseti z Dooma, ale takovejhle hnus bych si na stanku fakt nekoupil.
    Dvousty cislo Levelu a takhle idiotska amaterska obalka, radsi nechci videt ten obsah.

    No nic, to je tak vsechno, co jsem k tomu chtel rict ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to chápu tak, že tam chtěli dát nějakou ikonu PC her - kdyby to výročí slavil Next Level, tak by tam byl Mario a všichni by byli spokojení. Je fakt, že to vypadá divně - jsem přemýšlel, proč je to poskládaný z malejch grafickejch ikonek, až pak jsem zjistil, že to jsou Levlový obálky - a ještě k tomu ne v původních barvách a jako je to slušnej humus teda. Zachraňuje to jen fakt, že je to praso démon z Dooma. Takhle, na sté číslo bych to chápal, ale dvoustovka je už se čtenářskou základnou dost jinde a taky mám dojem (jakmile jsem to uviděl), že je to hodně mimo. Buďto je to fakt pokývnutí na minulé čtenáře, aby se vrátili ke čtení nebo vážně nevím co si o tom mám myslet. Ale zase mě to tak nepřekvapuje, Level i Score se o čtenáře nezajímají už několik pátků.

    OdpovědětVymazat
  3. To neni zadny pokyvnuti. Kdyz se podivas na design Levelu a obalek, za celou jeho eru, tak zjistis, ze grafika levelu byla, je a bude vzdycky tragicka. Level na obalce bud vyuziva oficialnich artworku z her (co jim posilaji - oni tam priplacnou je logo Level) a nebo obcas nejaky radoby vlastni pokus o grafickou podobu, ale uplne mimo, jako treba ted ten Doom. Ten clovek co dela grafiku a sazbu Levelu je hroznej, nechapu, proc ho tam tak dlouho drzej, je to proste tragedie. Design, obalka, sazba, grafika, to je to prvni, co musi mit kazdy casopis perfektni. Level je proste mimo, podle me uz dlouho nevydrzi.

    OdpovědětVymazat
  4. Jednu dobu měl obálky vyloženě hnusný, to ještě když tam byl Bach jako šéfredaktor, takový ty s tím jakoby 3D fontem, nezajímavý, sterilní a tak. Já docela pochybuju, že si tu dvoustovku koupím, nevím no, nějak po tom čísle netoužím (originálky nic moc, a jednu z nich mám) a hlavně ušetřím 250 Kč.

    OdpovědětVymazat
  5. Treba tim prasetem z Dooma chteji naznacit, pro koho je nyni casopis urceny, muhahahah ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. A ked budes mat obalku s Deus Ex? :) Alebo...eee tu 3 moznost teraz neviem...

    OdpovědětVymazat