neděle 25. září 2011

Deník vývojáře 2

Z názvu článku Deník vývojáře zmizel titulek hry House of Kayson, jak jste si ostatně všimli. Důvod je prostý: postupně zjišťuju, že bych opravdu MOHL ve 3D udělat nějakou tu hru (konečně!) a to je fáze, kdy začíná do klíčové části mojí hlavy putovat nespočet nápadů. Najednou se tu otvírají možnosti, které ještě před pár dny odpočívaly kdesi v hladomorně připravené na další popotahování na skřipci.

A já můžu začít dělat na skvělé D&D v izometrickém pohledu! Mohl bych se pustit do klonu Diabla. To je jedna možnost z asi tisícovky dalších. Nebo bych mohl udělat něco jako byl Last Ninja a přidat do něj své vlastní nápady. Do něčeho jako je Fallout bych se ale rozhodně nepouštěl - na one man projekt by se něco takového jen těžko zvládlo. :)

Další možnost je udělat něco ve stylu Die Hard Trilogy (slyším Die Hard Nakatomi Plaza?). Nebo Bug! Ten mě vždycky fascinoval. Prostě stvořit jednoduchou skákačku na plošince, která by nebyla ukotvená jen na ose x, případně tvořena jen dvěma rozměry.

Nápadů je obrovská spousta. Jak to ale udělám já, myslím, že nejlepší bude nijak se moc nerozmýšlet a tvořit tím způsobem, co mě přijde jako zábavnější, tak to zvolím. Nějaké ty mlhavé, i ostřejší, představy bych určitě měl. Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat