úterý 20. září 2011

House of Kayson: herní projekt

Když jsem rozjížděl blog, napadl mě vcelku zajímavý koncept na videohru. Před dvěma roky jsem o něm napsal, a to jsem ještě nevěděl, že psát o nápadech se nemá, protože jeden nikdy neví, kdy mu jeho nápad šlohne Valve nebo někdo jiný. Každopádně už se stalo, a nakonec to není zase tak úžasný nápad na hru, a už byl dokonce i použit na konci osmdesátých let, jak jsem se později dozvěděl. Ehm.

Takže o čem můj herní projekt (House of Kayson berte jako pracovní název) je:

Přesuňme se do současnosti, třeba k nějakému pěknému křišťálově čistému jezeru a představte si maskovaného vraha s mačetou. Vaším úkolem, samozřejmě, není nic jiného než přežít a v nejvíce nervydrásajících scénách odrazit útok Kaysona (pracovní jméno vraha), od kterého budete mít pokoj teprve až po odehrání poslední úrovně (nebo řekněme po jedné hodině hraní) - kdy přijdete na nějaký chytrý způsob, jak se od jezera dostat zpátky do civilizace. Hra by se hrála způsobem, že byste se museli před Kaysonem skrývat a zároveň okolo domu hledali indicie, z nichž byste se postupně dozvídali, k jakému způsobu úniku (třeba z náhodně generovaných sta možností) se budete muset dopracovat. A když už je námět horrorový, nějaké NPC navíc by neuškodily. Nějaké by vám mohly pomoct, ale museli byste se k nim dostat dřív, než Kayson.

Technické provedení bych si představoval určitě 3D, nejspíše third person a herní prostor by sestával z chatky o jednom patře, balkónu, asi deseti místnůstek, schodech, možná i tajném výtahu, a jednom komínu, a louky z jedné strany obklopené jezerem a z druhé temným lesem, odkud by každý večer chodíval k chatce Kayson. Technické demo bych viděl tak na dva měsíce práce, první hratelné demo na čtyři a kompletní hru na šest měsíců.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat