Když jsem rozjížděl blog, napadl mě vcelku zajímavý koncept na videohru. Před dvěma roky jsem o něm napsal, a to jsem ještě nevěděl, že psát o nápadech se nemá, protože jeden nikdy neví, kdy mu jeho nápad šlohne Valve nebo někdo jiný. Každopádně už se stalo, a nakonec to není zase tak úžasný nápad na hru, a už byl dokonce i použit na konci osmdesátých let, jak jsem se později dozvěděl. Ehm.
Takže o čem můj herní projekt (House of Kayson berte jako pracovní název) je:
Přesuňme se do současnosti, třeba k nějakému pěknému křišťálově čistému
jezeru a představte si maskovaného vraha s mačetou.
Vaším úkolem, samozřejmě, není nic jiného než přežít a v nejvíce
nervydrásajících scénách odrazit útok Kaysona (pracovní jméno vraha), od
kterého budete mít pokoj teprve až po odehrání poslední úrovně (nebo řekněme
po jedné hodině hraní) - kdy přijdete na nějaký chytrý způsob, jak se od
jezera dostat zpátky do civilizace. Hra by se hrála způsobem, že byste
se museli před Kaysonem skrývat a zároveň okolo domu hledali indicie, z
nichž byste se postupně dozvídali, k jakému způsobu úniku (třeba z
náhodně generovaných sta možností) se budete muset dopracovat. A když už
je námět horrorový, nějaké NPC navíc by neuškodily. Nějaké by vám mohly
pomoct, ale museli byste se k nim dostat dřív, než Kayson.
Technické provedení bych si představoval určitě 3D, nejspíše third person a herní prostor by sestával z chatky o jednom patře, balkónu, asi deseti místnůstek, schodech, možná i tajném výtahu, a jednom komínu, a louky z jedné strany obklopené jezerem a z druhé temným lesem, odkud by každý večer chodíval k chatce Kayson. Technické demo bych viděl tak na dva měsíce práce, první hratelné demo na čtyři a kompletní hru na šest měsíců.
zeal
0 komentářů:
Okomentovat