středa 28. prosince 2011

A je po Vánocích

Abych to hned na úvod co možná nejstrozeji sesumarizoval: letošní úroda dárků se povedla. No, aby mi někdo v komentářích nezačal komentovat, že Vánoce nejsou jen o tom materiálnu, tak tu napíšu, že fakt nejsou, ale tenhle článek bude zaměřen pouze na to materiálno, protože psát o tom, jak jsem tohle a jak se povedlo tamto stejně nikoho nezajímá...

Konečně jsem pod stromkem objevil Gran Turismo 5, nejlepší simulátor aut široko daleko, a po zahrání na oficiálním volantu GT se mi hned potvrdilo mé podezření, že je to skutečně masoks a opravdu reálně působící závody. Volant skutečně dodává jízdě téměř nepředstavitelně kvalitní pocit z jízdy v závodce, jelikož jeho vůle se během jízdy projevuje a vás to vytáčí, protože vjíždíte do cílové rovinky a volant s vašima rukama třese, jako kdyby dostal nebezpečnou africkou třesavku.

Z her to byl ještě Demon's Souls, na který se těším, opravdu nemůžu se dočkat, až si to vyzkouším. Jestli je to fakt tak těžké, to jsem vážně zvědav. Zase hra, kterou zdolat bude obrovská výzva. Hurá!

V neposlední řadě jsem dostal Kinect. Se třemi hrami. Jedna z nich není hra, protože je to cvičení fitness. Kinect Adventures bylo zabalené v krabici. Skákání s člunem je docela sranda. Rise of Nightmares je překvapivě velmi slušná záležitost, více se o mém hraní tohoto titulu asi rozepíšu v dalším článku.

Taky se pod stromkem objevil Motorstorm: Apocalypse, další díl v mé oblíbené arkádově zaměřené závodní sérii. To bude zase proježděných nocí!

Velice chutnou třešní na vrch bylo LittleBigPlanet 2, po které jsem už koukal v Londýně, ale teprve až teď na něj došla řada. Peckááá! Už vidím, jak u hraní zase slzím smíchy. Možná, že tentokrát se už pokusím o nějaké ty levely a vlastně hry, protože LBP 2 nabízí možnost vytvářet všemožné herní žánry.


zeal

0 komentářů:

Okomentovat