pondělí 11. června 2012

Kirks - česká plošinovka

Po dalších seriálech o Unity jakoby se tu slehla zem, ale nebojte se, neznamená to, že jsem se na to vykašlal. Právě naopak - po nocích jsem v Unity tvořil, abych se po několika dnech dočkal kompletní hry. Má jen jediný level, ale dá se hrát. A co víc, dá se dokonce dohrát! Je tu i funkční menu, takže je i možnost hru jediným kliknutím na Exit rychle vypnout, pokud ji spustíte nedopatřením.

Hlavním hrdinou plošinovky Kirks je robot, kterého kostka vyplivne kdesi v neznámém světě... což je taková zápletka pro ty, kteří se neobejdou bez příběhu.

Vyrobil a nadesignoval jsem vše, co ve hře uvidíte. Fonty budiž staženy z freeware zdrojů. Vyrábět je není legrace, ale ani potřeba. Hudbu jsem vytvořil také já. Zvukové efekty, jak je uvedeno v credits, byly vytvořeny pomocí freeware prográmku SFXR.

Takže, co ještě o hře napsat? Není zdaleka hotová. Je potřeba udělat víc úrovní. V dalších verzích také přidám nějaké ty vychytávky z mých oblíbených plošinovek a samozřejmě i nějaké ty svoje nápady. Co mi udělá obrovskou radost - budu rád za každý komentář, hodnocení, postřehy a nápady (buďto pod tento článek do komentářů nebo na mail zealcore@gmail.com, díky!). A také budu vděčen, pokud hru doporučíte někomu dalšímu.

Stahovat můžete odtud (Uloz.to): Odkaz

Screenshot: 


zeal

0 komentářů:

Okomentovat