pátek 15. června 2012
Můj druhý projekt v Unity
Po úspěšném vytvoření plošinovky (resp. plnohodnotného dema plošinko-skákačky) se chci zaměřit na další projekt, ve kterém bych si chtěl vyzkoušet jiné funkce excelentního programovacího prostředí MonoDevelop, resp. Unity.
Ještě to nebude hra, kterou nahodím na nemilosrdný Android Market.
Přemýšlím, že bych rád udělal RPG. Upíří RPG se přímo nabízí. Jednak, takových her moc není a druhak, s draky, elfy a skřítky se v poslední době roztrhl pytel, takže je víceméně jasné, do čeho se pustím.
Vývoj by neměl zabrat víc času, než kolik jsem věnoval plošinovce. Možná to přece jen bude trvat trošičku déle, ale fíčur zase tolik neplánuji a obsahově by to nemělo být zásadněji větší, než můj první projekt.
Jedna z inspirací bude Veil of Darkness. Možná, že se inspiruji i u Left 4 Dead. Nejvíce by se však mohla podobat hře Blood Omen.
zeal
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
A proc nedodelat tu plosinovku?
OdpovědětVymazatBudu pracovat na obojím. Však čas mě netlačí. Z prvních her se chci naučit co nejvíc, a z jednoduchýho RPG se naučím něco, co bych se z tvorby plošinovky nenaučil.
OdpovědětVymazatTeda, ty mas elan, delat na dvouch hrach zaroven. Sem teda zvedav :)
OdpovědětVymazat