čtvrtek 22. srpna 2013

Gamescum, a co jste čekali?

Jestli to není jen můj pocit, tak skutečně, Gamescum nepřinesl nic nového. Ale co taky čekat od němců? Ale abych byl fér, tak Německo sloužilo jen jako kulisa, do níž se přijeli podívat vývojáři a byznysmeni z celého širého světa, dokonce až z Japonska. Od GS se dala čekat nějaká ta odhalení, ač asi ne kalibru nové hry od Naughty Dog - tu si Sony šetří jako eso v rukávu, které vysype na stůl až budou ostatní hráči s kudlou v prsou pod stolem. Zapamatovatelný je snad jen rýpanec Sony do Microsoftu, který svoji konzoli mění podle počasí a dále asi jediná hra, která vůbec někoho zaujala, a to je Murasaki Baby, hra na zatím ne moc úspěšnou handheld mašinku Vita. Tu čeká teď v prosinci zlevnění o sto dolarů, resp. euro, což by se, vida, taky dalo počítat mezi ty lepší okamžiky nezáživného Gamescumu.


Krásné, co říkáte? Dále se ukazovala spousta ukázek z her od nezávislých vývojářů, což je veselé i smutné zároveň. Smutné proto, že na diváka to dělalo ten dojem, jako kdyby amatérské hry porážely všechny ty velké studiové hry, které už asi nejsou o inovativní, nadšením sršící hravé zábavě. Jak napověděl např. Assassin's Creed: Black Flag, jenž začal naprosto příšerně tuctovými dialogy a pak se celá jeho herní část odehrávala na palubě lodi, kolem které se vlnila fotka rozbouřeného moře, a hráč jen zaměřoval přístavy a jen sledoval ty skvělé animace, ale že by se tu něco "skutečně hrálo", to ne.

Před námi je Tokyo Game Show a už teď se mi zdá, že přinese alespoň něco, oproti té bídě z Kolína.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat