pátek 9. srpna 2013

Inauguration Station demo Sucks!

Nějakou chvíli mi trvalo uvěřit, že ještě stále čerstvé demo na PSN k Saints Row IV je pouhý editor. Ještě o něco delší chvíli mi trvalo, než jsem zjistil, že je to jen editor postavičky. Nejvíc mě zmátla velikost "dema" (ač o žádné demo nejde - za tohle by mělo jít Volition na hanbu s obuškem v páteři), totiž celé stahování zabírá dvanáct set mega a to není nijak malá velikost, navíc jsem musel kvůli stahování smazat něco pěkného a teď nad tím jen kroutím hlavou. Na druhou stranu mi ani nic jiného nezbývá. Svoji část viny má i Sony, která nedostatečně hráčům před potvrzením sdělila, že Inauguration Station se vlastně nedá hrát. Při interakci v menu jsem si připadal jako guinea pig hledající cestičku z bludiště v experimentu, který nikdy neměl přinést výsledky, a jen ono pokusné morče co nejvíce vystresovat pro pouhé pobavení vědců. Zklamání je logicky o to větší, že jsem se na zahrání dema nesmírně těšil.



Co se dá v tuto chvíli dělat? Jít hrát Saints Row The Third a pomstít se alespoň virtuálně. Mohl bych napsat do Volition email plný čerstvých dojmů z tohoto jejich slavného dema, avšak mám takový pocit, že vedení, ale i zaměstnanci této firmy mají trošku zvrácenější pohled na svět, a že by je můj mail dokázal i rozesmát.

No Dice, Volition! No Dice.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat