čtvrtek 15. srpna 2013

Nevšední herní zážitek aby Molyneaux pohledal

S filmy je to jiné. Vždy se najde nějaká zajímavá podívaná. Ale u her, u těch je to docela bída. Heavy Rain zatím vyšel jen jeden. A The Dark Sorcerer není hra, ale zážitek to byl i tak veliký. Už jsem to psal na KK, že chci kvalitní příběh. Stačil by mi ale klidně i příběh, který by nebyl recyklovaný více, než maso u McDonald's. Dříve to bylo hlavně o zážitcích (o penězích až v té řadě, do které hráč neviděl). Dnes ty zážitky jsou natolik stejné, že radši než hraní devadesátého osmého klonu Call of Duty, člověk si raděj dá i nějakou tu amatérskou hru - viz stále populárnější indie hry.

Něco fajnového, kdyby bylo. Třeba další díl Simona Sorcerera, klidně. Předposlední mě bavil a ten poslední alespoň zaujal, a na pár chvil docela pobavil. Možná hledám ve špatných internetech, a kupuju špatné herní časopisy - kandidát na herní večer plný nadšení ve vzduchu okolo monitoru nikde.


V nejhorším případě se musí sahat do zásob. A teď nevím, jestli se v nich, i s trochou toho žonglování, vůbec něco najde. Jinak jsem si teď v Tescu koupil za sto korun Dragon Age 2 pro X360. Ale je to dobré? Nezjistím to až po několikahodinovém hraní, jestli teda jo, že je to makové či ořechové? Jak je na tom příběh? Není to jen nějaké klišé ze středověku?

Pak bych měl nově hru Driver: San Francisco (8/10 na Gamespotu) pro PS3 pořízenou za pár stovek. Ale jaký zážitek nabízí? Je to Need for Speed jen situovaný do města? Je to další GTAčko? Určitě nenabízí takovou "lidovou řachandu" jako Saints Row. Tak proč bych se do toho měl vůbec pouštět? Já myslím, že bych se do Drivera pustil pokud nabízí totéž, co moje oblíbená hra Midtown Madness, čili ježdění ve městě se silným důrazem na dodržování dopravních předpisů, ale trailer, tuším na předchozím E3, takovou, či podobnou hru nenaznačoval. Takže zase se ocitám na začátku článku, kde se ptám na to, jaká hra mi nabídne lepší (ne nutně jiný) zážitek, než většina vycházejících her, včetně těch, které sice vyhrávají různé ceny, ale pro mou osobu nejsou příliš zajímavé?

Už aby začaly hromadně vycházet ty hry, které se zaplatily na Kickstarteru.

Slyšel jsem, že např. Shadowrun Returns není úplně špatný. Vida! První kandidát na pořádné zahrání je tu.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat