čtvrtek 22. října 2009

CC novinky

Původně jsem se chtěl ponořovat (každý, nebo každý druhý, den) do světa 3DO a Saturnu. A ze svých zážitků psát kratší či delší elaboráty. Ani jedna z konzolí však nespolupracuje, jsou to těžký mrchy, proto se tu v uplynulých dnech objevilo sucho (ale ne tak písčité jako na stránkách časopisu Score) a krom něj i dva článečky, které tu straší právě proto, že jsem se neponořoval...

Co je nového:

- Jsem na steamu (nik: zealcore), kde si asi myslíte, že distribuují Dreamkillera nebo Lucidity (které mi pojede, až si doinstaluju SP3 pro svoje wokýnka)

- Jsem toho názoru, že budoucnost herního průmyslu vězí v podomácké tvorbě her a proto se už dopředu na tohle scenário připravuju - abych nebyl mimo hlavní dění. Krom toho mě vždy bavilo psát herní scénáře a vymýšlet herní design. Proto už pár dní píšu tenhle blog: Zombread. Za komentáře (co zlepšit, nebo kde je to tak kvalitní, že bych měl spíš naopak ubrat, atd.) případně díky.

- Něco se chystá (a já jsem toho pouhou součástí, čili já sám to nepřipravuji) a bude to mít s CC leccos společného. Stay tuned!

- Najednou, když tu hodlám psát pouze "dojmy z her" mě napadá spousta námětů na zajímavé články. Nebojte, nepřijdete o ně. :) Objeví se tu v hojném počtu někdy v budoucnu. Zásuvka (resp. po moravsku šuplík, který mi přijde přirozenější, ale holt pro větší srozumitelnost) se už těší na výplody mé mysli. Arrr! Jeden článek je přímo gigantických rozměrů a ano, je to ten slibovaný o pirátech, pirátkách a pirátčatech.

Tak to je prozatím vše. S dalšími updaty se těší...

zeal

0 komentářů:

Okomentovat