čtvrtek 29. října 2009

Zpět k blogovému tlachání

V životě toho nevychází spoustu, někdy je to vážnější a občas jen úplná prkotina. V tomto případě jde naštěstí jen o tu prkotinu, totiž zamýšlel jsem, že na blog budu psát své dojmy z hraní na exotických konzolích, se kterými jsem tak nějak počítal, že mi pojedou - a chyba lávky, nejedou a já nevím co s nimi. Takže navracím, alespoň temporariálně, blog do původního stavu. Rád píšu a zrovna teď nějak míň hraju, nebo spíš si vychutnávám jednu jedinou hru a na dojmy bych zkrátka neměl dost materiálu, aby byl Casual Core aktualizovaný k mé spokojenosti. Každopádně, k téhle koncepci se určitě jednou vrátím, až mi ty zmíněné konzole budou říkat "ano, pane", "s čím posloužím, pane?", "smetanu do kávy, pane?", "koho mi rozkazujete zabít, můj komandére?".

A jen pro jistotu ještě napíšu, že další, netlachající, kvalitativně lepší a kreativnější výrobky budu házet na Ex-KK, ehm, na KK a na nově vznikající super stránku Fake EVERest, které už odteď můžete fandit, ne... které odteď musíte fandit!, protože bez fandů bude výšlap na tu zpropadenou horu o moc smutnější, a to jistě nikdo nechce!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat