úterý 9. února 2010

Co se to tady děje

Trošku se to tu přestavělo, i když teď to zase vypadá, že se možná nakonec vrátím k tomu původnímu designu. Nebo se rozhodnu pro nějakou slušnou šablonu z netu. Někdy.

Předchozí příspěvek se samozřejmě týká výborné pařby Jagged Alliance 2, kterou jsem se už naučil ovládat a mimochodem volba padla na těžší obtížnost, a ta mi zatím perfektně vyhovuje. Je to tak, hry jsou rozhodně zábavnější, když nabízejí výzvu.

Co se týče mého přispívání tam a sem. Stále se ještě Everestuje, i když teď ne zrovna ideálně. Něco se chystá na Kultuře kriplů. Nevím, možná napovím tak, když tu napíšu, že část kriplů je od malty a ta druhá potažmo chodí vokolo a kontroluje. No, to jsem toho zase moc neprozradil, nebo jo? Rozhodl jsem se, že v dohledné době, možná už počínaje tímto příspěvkem, chci na Casual Core přispívat co nejméně. Taková kratší delší pauza tomuhle blogu jedině prospěje, si myslím. Ono stejně, to nejlepší, co se mi povede napsat, se vždy dostane nějak ven, že jo?

Tak mezitím vám doporučuju Jagged Alliance 2. Skvělá hra a jak jednou napsal Andrej Anastasov: Je to lepší než X-Com!

zeal

A málem bych zapomněl: *cough, *cough, *cough, *cough. Ale toho si nevšímejte. :)

0 komentářů:

Okomentovat