pondělí 22. února 2010

Renesance herních časopisů

To jsem se zase začetl do něčeho na českém internetu a zjistil, že pár lidem vadí nová podoba Levelu (že už je to o něčem jiným, než kdysi). Že už to není moc o hrách, ale spíš takový intelektuální čtivo s dvěma komentáři, nevtipnou nástěnkou a recenzemi na méně jak jednu stránku.

A tuhle mě napadlo, když každoročně klesá počet výtisků herních časopisů, není to přece jen dobře, že k té změně dochází? Vždyť kdyby ti redaktoři nedělali nic, tak by ten úbytek klesl jednou až na nulu. Dle mého odhadu totiž za úbytek čtenosti herních periodik může i jejich strnulost v minulosti, že se nevyvíjejí spolu s dobou. Jistě, není to revoluční pohled, tohle v minulosti prohlásilo už několik lidí. Já jsem k tomu pohledu došel až teď. Protože to konečně před sebou jasně vidím. Tehdejší super úspěšné časopisy byly úspěšné hlavně proto, že nabízely naprosto nové pojetí časopisů - to se ale časem okoukalo a tak logicky klesal počet výtisků.

Chce to opět zjistit, co by se mohlo u čtenářů ujmout. Musí to být nové, dostupné a kvalitní. Rozhodně ne drahé, tak pod sto korun, musí to být propojené s internetem, ale zároveň preferovat papírovou verzi.

Páni, tak tohle jsem napsal tak rychle, že bych přísahal, že se mi teď zakouřilo od ruk. Fííííha.

zeal

0 komentářů:

Okomentovat