pátek 6. února 2009

Killzone 2 čerstvé dojmy

"Red eyes, red eyes!"

Mince se otočila. "Teď je to planeta Helghastů, která je pod útokem lidí a my se už postaráme o to, aby se misky vah konfliktu přesunuly na tu správnou stranu!"

Čtrnáct minut. Pouhých čtrnáct minut mi trvalo, než jsem dokončil demo Killzone 2 a ještě teď se snažím pobrat dech. Jsem naprosto nadšenej grafikou, animacemi, hratelností a hlavně a především (*fanfáry*) ATMOSFÉROU, která se nedá jednoduše popsat. Chcípla mi komplet jednotka, až na jednoho skripťáka, rozmašíroval jsem desítky Hellghastů, střílel z raketometu, házel granáty, chcípl na svým špatně hozeným granátě, jednomu jsem ustřelil ruku, kterou držel zbraň ve chvíli, když si myslel, že ho nevidím. :) A co já o tom budu psát romány, sežeňte si to!

Jestli měl někdo pochybnosti, zvláště vy, X-Bot...xoví fanoušci, zkuste demo a pokud ve vás je jen troška charakteru, jistě nám, majitelům PS3 dáte za pravdu! Je to nářez, nářez a ještě jednou... *$)&^7&^_@*&^ ez!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat