- Obnova Excaliburu pokračuje
Blog "pro obnovu vydávání legendárního časopisu počítačových her" Martina Ludvíka se znovu probral k životu. Že by to tentokrát vyšlo? Držím palce a je mi úplně jedno jestli bude Excalibur papírový nebo elektronický. Nejlépe obojí!
http://excaliburblog.cz/
- Bohemia Interactive vs Codemasters
Codemasters vyvíjí Operation Flashpoint 2 a Bohemii se to ani trochu nelíbí. Proč? Protože (z Bonusweb.cz):
„Jelikož Codemasters nemají práva ani na engine původní hry, ani na jakoukoliv jinou její složku kromě názvu „Operation Flaspoint“, tak jak mohou svůj produkt označovat jako pokračování?“
Inu, je to "šílené", ale Codemasters jsou plně v právu, protože vlastní IP značku a ta je prostě alfou a omegou.
- DICE 09 - selský rozum je ten jediný správný
PC hry prý už sedm let stagnují, kdo za to ale může? Na setkání veličin herního průmyslu se došlo k závěrům, o kterých už dlouho věděla selka z Horní Dolní.
(citace z Bonusweb.cz)
Todd Howard: "Změny na základě zpětné vazby testerů jsou důležitější než původní zadání nebo cílová platforma."
Todd Howard: "Chcete další tipy na vývoj skvělých her? Prý je najdete ve starých recenzích klasických her."
Dave Perry: "Budoucnost hraní je „online a zdarma.“
Podle Gabea Newella ... je dnes běžný způsob postupného snižování cen herních titulů v čase nefunkční. Lépe prý funguje flexibilní pohyb cen při digitální distribuci, kdy je možné cenu snižovat nebo zvyšovat v závislosti na potřebách vydavatele nebo požadavcích hráčů.
Desatero podle Capcomu: "Nejdůležitější věc u her je zábava, uživatel se musí při jejich hraní bavit. Pokud to nedokážete zařídit, další existence vaší firmy nemá smysl."
K takovým závěrům netřeba odborníků... (*sigh)
- Skill test u Quake Live je k ničemu
Chcete si zahrát Quakea a bojíte se, že si pořádně nezahrajete, protože nemáte potřebný skill? Je pravděpodobné, že si opravdu nezahrajete, protože někteří hráči jsou rádi, když ownují nehledě na to, jak dobří/špatní jsou jejich protivníci. Už párkrát se mi u Quake Live stalo, že se do mapy střední obtížnosti vloudil nějaký srabský high skiller. Ze zvědavosti jsem se dnes byl podívat do nejlehčí obtížnosti (jen jsem nakoukl :) a vida: proháněl se tam nějaký killer se skóre 37/2. Snad id Soft něco podnikne...
zeal
0 komentářů:
Okomentovat