úterý 3. listopadu 2009

Adventurní Mánie na CC


Před týdnem jsem si zkusil nainstalovat Buda. Šlapalo to parádně ve woknech. Žádného DosBoxu nebylo třeba. Mám čtyřjádro. Tak asi proto?

Momentálně hraju Tales of Monkey Island. No hraju, spíš nehraju, ale chci hrát. Z nedostatku času, a taky kvůli tomu, že jsem zkoušel jiný gamy, jako Borderlands a tak, jsem se svým Guybrushem shnil v zátoce Spinner Cay. Budu se tam muset podívat, jestli ho tam něco nesežralo.

Teď někdy si chci zkusit zahrát po čase Shadow of the Comet, kterému musím dát znova šanci, protože jsem ho nespravedlivě v té době, kdy se pirátil, poslal ke dnu jen kvůli tomu, že se nedal ovládat myší. Myslím, že dnes ho tou klávesnicí dám. Z obrázků atmosféra doslova teče, takže špatné ovládání bude malá daň.




Moc rád bych rozjel Dark Seed 2. Ve woknech XP mi nejede. Nevím proč to tak je, ale já na to musím přijít! Tak atmosferickou hru si prostě musím zas zahrát a hlavně ji konečně dohrát. U jedničky jsem to prozatím vzdal, i když je naprosto, ale naprosto úžasně skvělá!

Po Shadow of the Comet chci dát pokračování, tj. Prisoner of Ice. A o všech tu něco málo napíšu. No nejsem já skvělej?!

zeal

0 komentářů:

Okomentovat