sobota 14. listopadu 2009

RE-PLAY a Game Page stačí

Po ukončení vysílání nejlepší herní televize všech dob: německé Giga.tv jsem si říkal, že to bylo přesně to, co mi vyhovovalo. Člověk byl v obraze, jelikož tam hráli hodně novinky, redaktoři nezapomínali ani na ta malá zařízení, se kterými si nikdo nehraje - NDSka, povídali si tam asi o všem, hráli po síti, dělali rozhovory se známými tvůrci, ale hlavně to vypadalo tak nějak nezávazně. Nic se tam nehodnotilo, prostě herní médium z jiného světa. A už není. Byli nejlepší a už mezi námi nejsou. Ale zase až tak moc to nevadí - teď aspoň ušetřím za UPC. ;)

Zpět ale k původní myšlence. Herní televize, to je imho echt způsob, jak prezentovat hry. U nás nic takového není, ale jsou tu až DVA takové herní pořady. RE-PLAY a Game Page, z nichž ten druhý už si leccos zažil. Jsou zdarma, nevysolíte za ně pálku, kterou byste dali za luxusní časopisy (rest in peace) a spolu s herními weby je to ta kombinace, která by měla uspět. Protože je správná.

Teď jsem po několikáté dokoukal RE-LOAD a špatný to vážně není. Ideální to taky není, ale ono co v dnešní době je. Trochu mě zarazilo: "Hru hodnotíme vesměs pozitivně, avšak nejde o nic převratného. Hra od nás dostává 85 procent." Taky jsem se dozvěděl, že 65 procent je mírný nadprůměr, což asi fakt je. No. Je.

zeal

4 komentáře:

  1. Komu "stačí" Replay a Game Page, ten u mě v oblasti her skončil :)

    Proboha, Zeale, probuď se! :)

    Ty nekoukáš na Gametrailers TV, Bonus Roundy, COOP a podobné věci?

    OdpovědětVymazat
  2. No, Re-load a Game Page stačí pro udržení se v obraze pro běžného smrtelníka. Ten titulek je dost zavádějící. A navíc je to článek napsanej v náladě "mouchy, sežerte mě". :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, tak to potom jo. Já si totiž myslel, že nejsi "běžný smrtelník" :)

    OdpovědětVymazat