středa 4. listopadu 2009

Aliens

ABC, nebo taky ábíčko jsem asi nikdy neodebíral. Ani ohníček a další v té době populární časopisová čtiva. Krom tedy herního časopisu a sem tam možná Cinemu nebo Videoplus. K ábíčkům, no vyloženě ke spoustě, jsem měl ale přístup a krom vystřihovánek mě naprosto uchvátily komiksy, které jsem hltal (to je to slovo). Díky DavedeSademu, který na svém blogu píše o jakési Galaxii, jsem si vzpomněl na Aliens, pak samozřejmě na další, jako byla (asi nejlepší z nich) Válka s mloky, pak něco z války, cosi fantasy, a pak si už vzpomínám dost těžce. Možná i ta Galaxia tam byla, kdoví. Už je to dávno, no, asi v první třídě, krátce potom, co dostal komunismus na frak. ;) Podle tadytoho tam, v té kupě časopisů, mohlo být vlastně cokoliv: http://www.komiks.cz/detail.php?action=vydavatel&id=2

Co si z něj vybavuju. Komiks to byl dosti brutální. Poplatný filmu, který jsem viděl o pár let později (díky pirátské nahrávce). Vetřelci tam křupali nevinné, ale i sem tam nějakého vojáka. A byl tam i nějaký šílený vědec, který nahnal lidi a vetřelce do jedný místnosti a pak se na to díval, šeptaje kolegovi: "...chci vidět, jak je žerou." Prostě kewl. Na tomhle vyrůstat.

zeal out.


4 komentáře:

  1. Tohle byl jeden z prvních nepůvodních komixů - tedy nekreslených pro ABC, ale jen koupených. Pamatuji si jej celkem zřetelně - dávkování po stránkách ve čtrnáctideníku nesmyslné - tento americký formát komixu na to není stavěný. Příběh plytký, vyprávěný převážně pomocí nevysvětlených flashbacků. Postavy bez hloubky a to včetně těch z filmu. Ani si nepamatuji, jak to dopadlo - v tomto období jsem přestal ABC odebírat. Ale brutalita tam byla "na poměry ABC" slušná, dokonce jeden siluetický sexík proběhl. Celkově ale palec dolů :(.

    OdpovědětVymazat
  2. No, je možný, že oproti těm ABC originálům to bylo slabší. Já jsem v té době ujížděl hodně na všem, co se týkalo sci-fi nebo horroru, takže i slabší kvalitu bych v té době "přehlídl". Ale co vím určitě, tak na Válku s Mloky to ani náhodou nemělo.

    OdpovědětVymazat
  3. A ono to vydal BBARt ve velké knize...

    OdpovědětVymazat
  4. Anonym: díky za info. O koupi pouvažuju.

    OdpovědětVymazat