Jako o prvním chci však v tomto novém seriálu napsat o zcela jiném, a to o bossovi z první úrovně v Chasm: The Rift. Jednalo se asi o dva a půl metru vysokou mrchu, kterou bylo těžké zabít. Vlastně ji zabít nešlo. Ani s cheaty, jak jsem po urputném boji zjistil. Poté jsem ale nalezl v místnosti, kde byl on, já a moje krev, malou temnou škvíru vedoucí ven. Prošel jsem pár chodeb až k velkému větráku. Co k větráku, k mixéru! A pak mě to napadlo. Co nejde zabít, to dozajista půjde rozmixovat. A to už jen zbývalo nalákat ho na to správné místečko. Tak lehké to zase nebylo, protože se mu zalíbilo používání toho raketometu, kterým mě chtěl rozstřílet, jak taky jinak. A pak to přišlo: pořekadlo uvedené do praxe, tedy: S čím kdo zachází, tím také schází. Rozmašírovanej nesmrtelnej boss na malé kousky. Nic z něj nezbylo a zároveň bylo vymalováno.
Ne náhodou Chasm: The Rift vznikl v nejlepším roce pro počítačové hry, tedy v roce 1997. Skvěle se hrál, měl úžasné zbraně a atmosféru. Do toho období zapadl.
zeal
Jj, Chasm byl perfektní, bohužel jsem se tenkrát dostal jen k demu, ale je možné ho sehnat jako "abandonware" i dnes. Docela nedoceněná doomovka. Skvělá grafika, parádní zbraně, atmosféra a monstra. Ustřelování končetin s dvouhlavňovou brokárnou byla sranda.
OdpovědětVymazatCo to placas? Najlepsie roky pre hry boli 93,94 a pripadne aj 95 :)
OdpovědětVymazatMickTheMage: Ale vždyť rok 1997 BYL nejlepší! :)) Vyšlo Diablo (!), Dungeon Keeper, MDK, Carmageddon, Oddworld: Abe's Oddysee, Fallout, Total Annihilation, GTA, Jedi Knight, Quake 2, Gran Turismo, The Curse of Monkey Island (!, :) ), Hexen 2, Final Fantasy VII, X-Wing vs. TIE Fighter, Ultima Online, Age of Empires a mnoho a moc dalších. Co ale bylo rozhodující, vyšlo božské a zároveň ďábelské to Diablo, největší pecka pod Sluncem. :))
OdpovědětVymazatUhm, jasne, ked myslis :) To by ta potom mohla zaujimat moja recenzia na Torchlight :)) (len ju uverejnenim spravili mierne neprehladnu :( )
OdpovědětVymazaturčitě si přečtu. díky za tip.
OdpovědětVymazat