úterý 3. listopadu 2009

Potkáme se na GDS

"He?" GDS - Game Developers Session, která se koná již tento pátek a sobotu v Bobycentru. Bude to má premiérová návštěva, takže se trochu bojím, že mi tam někdo v jednu chvíli vleze přes cestu a bude se ptát, co že jako dělám za hru. No, tu sice dělám, ale zatím to neberu tak, že bych byl jako ten herní developer. Na co se těším? Na zajímavé přednášky o procesu zvaném tvorba her. A kde mě budete moci potkat?

Pátek je jasný, ten je nalajnovaný pouze do jedné místnosti. V sobotu mě čeká asi tohle:

9:15 | Environment-textures.com - představení projektu

10:15 | Microsoft XNA Game Studio

13:30 | Napojení grafiky na hratelnost a technologii
Grafika pro 3D engine není jen o vytváření krásných scenérií a úžasných zážitků, ale práce na pokraji grafiky, technologií a designu plná ústupků a kompromisů.

14:30 | Vývoj a distribuce aplikací pro iPhone

15:30 | Jak založit herní společnost
anebo
15:30 | Mafia II: Hlavní postava v rukou nefrustrovaného hráče - ovladatelnost, vizuální kvalita a stylizace

17:00 | 2K Czech: Představení firmy
Shrnutí historie firmy, přechod pod 2K Games, informace pro zájemce o práci a ukázka hry Axel & Pixel.

18:00 | Hratelnost a vyprávění
Přednáška/workshop pro herní designéry o problematice herních pravidel a vyprávění příběhu.

18:40 | Střepy snů

Tak nějak takhle si to představuju. Tajně schovanou kameru na zatím nezveřejněné záběry z Mafie 2 budu mít v kapse u košile a diktafon zapnutý nonstop. A když to bude publikovatelné, kdoví, možná se tu o to s vámi podělím. Minimálně o ty poznatky určitě. :)

zeal

2 komentáře:

  1. V sobotu tam jsem pozvanej na přednášku - jakože budu odříkávat svůj topten gamedesignérů. Tak se možná uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud zjistím kde, tak se budu určitě těšit!

    OdpovědětVymazat